tisdag 3 april 2012

Oâvla.... Väse

Vid lunch idag åkte jag, Aya och Bure långt ut i Oâvla. Men andra ord, Väse.
Vi har och kolla in hur Christine, hennes sambo och de älskade collietjejerna Lilja och Kelly har fått de i nya huset.
Åååååh va mysigt det var! Jättefint verkligen! Hade de legat i stan hade de varit helt preffa ;)
Jag drack kaffe och Chrissy saft. Hon har inte blivit så gammal att kaffe är smaskens för hennes smaklökar ännu ;)
Mycket snarj och skratt i vanlig ordning.
Hon har ju klippt collietjejerna men glömsk som jag är så glömde jag fota. Ska jag vara ärlig så gillar jag dem bättre såhär. Båda ser ut som valpar !
Ska allt sno med mej Lilja någon dag så hon och jag kan mysa och sjunga ikapp :)



Chrissy och Aya snackar om livets viktiga ting. Chrissy menar utbildning, vänner, hundar och annat sådant medans Aya, MJÖLK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar