tisdag 10 april 2012

Aya & Selma


Detta har varit en mycket trevlig dag må jag säga mitt herrskap.
Av någon mycket underlig anledning vakna jag redan vi 06 i morse och var pigg (??!!) dock börjar det förändras nu.
Strax innan lunch åkte jag förbi Oliven och hämta upp två av deras ljuvliga sallader och styrde sedan forden mot Lamberget till Lina och lilla Selma.
Det är ju nästan skrämmande hur mycket dessa små damer har växt.. Vet att Alla (obervera stort A) alltid säger "det går så fort när de växer." Istället för att stå där med de där fula flinet och säga;
- hehe, jo de gör väl de men hon är så liten.
Så säger jag nu istället. JO TACK de märker ja :D 

Det är så roligt att se så mycket de förändras på så kort tid. Dessa två damer tror jag allt kommer hänga ihop i vått och torrt när de blir äldre. Om inte annat så har de väl inte så möe val på ett par år ;)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar