tisdag 19 juni 2012

Runkeeper

Idag testade jag appen runkeeper för första gången. Först tog jag en vanlig kissrunda med honom för att sen kunna gå på lite utan 1000 stopp. Vi tog den "vanliga" lunchpromenaden som vi brukar ta fast vi gick på lite. Fick en rejäl chock när jag insåg va långt det är. 6,12 km på 55 min. Inte allt för illa pinkat :) Visste att det var  långt men inte trodde jag att det skulle vara riktigt så långt.


Känner att jag verkligen är på väg tillbaka efter graviditeten nu. Kommer i alla kläder som förut, vissa byxor är till och med förstora nu :-)
Nu koncentrerar jag absolut inte på att gå ner i vikt längre. Nu vill jag lägga på mej muskler. Vill bli tränad och känna att jag verkligen orkar göra allt.
Även så kan jag säga att jag är riktigt glad över att jag slutat röka. Jävlar va mycket mer jag orkar nu och nu känner av ett flås och inte andnöd som en gjorde förut om man försökte springa lite.


Pepp Pepp!!

Nu ska jag krypa ner brevid min underbara sambo <3


4 kommentarer:

  1. Snart kan vi börja powerwalk'a ihop, flytta NU tack!!!

    SvaraRadera
  2. Runkeeper är super! :) Så fort Nils klämt ut den där tanden och blir glad igen så får vi ta en promenad :)

    SvaraRadera
  3. Jag skulle flytta igår om det gick!!!!!! :-D Snart Anna, snart :)

    Det tycker jag absolut att vi ska göra Johanna!
    Bure vill leka någon dag också, och jag dricka kaffe :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi kanske ska ta milspåret någon kväll nästa vecka? :)

      Radera