lördag 9 juni 2012

Oj vad det händer grejer

Oj vad det händer grejer idag!!
Först i förmiddags så la jag Aya på lekmattan i hallen så jag kunde ha koll på henne samtidigt som jag diskade. Men koll var då det enda som jag inte hade, hehe :)
Efter en stund slog det mej hur tyst det blev så jag bara vände huvudet för att kolla till min lilla skrotunge.
Dock fanns det ingen skrotunge på lekmattan. PANIK!!!!
Hon var inte i vardagsrummet så jag sprang direkt till hennes rum. Och där fann jag henne. Sittandes ( ?! ) vid den gamla punkhästen. Hur hon tog sig in eller ens lyckades sätta sig upp själv är för mej en gåta. Men där satt hon, hur glad som helst och prata med hästen.

Och nu ikväll.. Efter ha varit en heldag på stan med Natta så trodde jag ju att Aya skulle vara trött när vi kom hem men icke.
Jag la ner henne på lekmattan igen och satte mej vid datorn. Hon gnällde till så jag titta över skärmen och där STOD HON PÅ KNÄ!!!
Sen har det fortsatt hela kvällen. Hon har stått och gungat på knä hela kvällen.
Hon har haft lite väl brått med allt idag tycker ja. Haha, hon får ju gärna vänta ett tag med att krypa :p

Det kanske är som alla säger; "Lugnet är nu borta.."








Har bara filmat henne på knä och orkar inte fixa till filmen idag så det bjuder jag på imöra istället :-)


Nu blir det ännu en kväll med massa pyssel.



Peace, night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar