onsdag 5 december 2012

Dags för ändring!

Snart är 2013 här och när jag vakna i morse bestämde jag mej för att ändra på lite saker och ting.
Har kommit in i en riktigt dålig period med mat.
Äter sällan men när jag väl äter så går jag i skåpen och nallar smörgås och andra gosaker som finns där inne. Så idag ska jag rensa ur skafferiet från dret och komma igång med lite nyttigheter.
Är så förbannat trött på morgonen så jag häver 6 koppar kaffe det första jag gör. Inte bra... Imorgon ska jag ta en kaffepaus ett par dagar. Känner inte direkt att jag blir piggare av det så det finns ingen anledning att överkonsumera det så mycket. En kopp räcker faktiskt. Det är även dags att sluta skylla på att jag varit gravid med allt. Ska något hända måste jag ju faktiskt göra något åt saken.. Det jag menar är att jag är inte alls nöjd än men hur jag ser ut efter tiden som en jätte. Vikten må vara den samma som innan men det är inte vikten det hänger på Utan Spegelbilden jag ser. Så nu jävlar, (för 7000000 gången) är det dags att göra något åt saken! Första dagen är idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar