tisdag 6 november 2012

morgonrutiner

jag har aldrig varit en morgonmänniska men sen Aya bestämt sig att 6-6.30 är möra så har jag liksom inte haft något annat val. Även om jag kan vara en satans-bitch på möran så måste jag erkänna att tidiga mornar med min familj (minus Markus då han är på jobbet. Men han är allt saknad ;) ) är verkligen helt underbara!
De flesta mornar är likadana.
- Vaknar av att Aya ropar.
Katten kommer som en blixt och ska in till henne först.
Katten hoppar in i spjälsängen och hoppar på Aya.
Hon skrattar tills hon får hicka.
Vi morgonmyser och ropar på Bure men han är alltid för trött för att komma så han ligger kvar i sängen.
En trött Aya lägger sig på mjukisdjuren och myser lite.
Sen är det full rulle och alla leksaker ska ner på golvet innan frukost :)





Igår kväll var jag och Nicko ut med Hundarna i regnet men för var det lite obligatorisk Aya mys.
Aya är helt galen i Nicko! Kan inte klandra henne :)
 






En nypiercad Nicko. Citerar henne själv:
"nu har jag tocka däringa kuksugarläppar" ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar