onsdag 24 oktober 2012

halloween

Det finns en helg som jag ser fram emot mest varje år och det är Halloween.
Så jävla kul att dra ut och träffa vännerna och umgås när alla lagt ner sig på en outfit.
Förra året kunde jag ju inte vara med för tjockis magen men i år då jävlar!!
Roligt också att det är en helg som både jag och Markus ser fram emot och går på tillsammans.
I år blir det iaf två fester som vi drar på. Två fester, två helt olika outfits.
Tänker inte säga vad jag ska göra men kan säga så mycket som ena dagen blir inte lik den andra.
Ena dagen blir en "lugn" klädsel medans andra blir lite mer halloween :)

Ska bli så jävla kul!!
Dock hoppas jag att denna förkylning ger med sig lite. Även Markus börjar känna av lite. Men som sagt när det verkligen är något man vill gå till så går det ju att blunda lite för sjukan ;)

Aya ska få spendera lördagen hos mormor i Munket. Jag känner mej helt lugn med att lämna henne till mor min men de är alltid lika hemskt att inte få natta henne eller gå upp med henne på morgonen. Så jag passar verkligen på dessa dagar innan och va med mitt hjärta!

Idag ska vi äntligen få ta första långpromenaden med Bure efter 1,5 veckas vila för hans tass. Men nu är tassen bra och han har överenergi som aldrig förr så denna dagen blir hans dag!

Bjuder sist men inte minst bild från förra gången jag va iväg på halloweenfest.



Sminket är gjort av mej själv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar